Foto: tw/calvinklein

Kelvin Klajn na meti KRITIKA zbog reklame s trudnim muškarcem

Lifestyle Autor: K.C. | 09:59 Nedelja, 15 05 2022 Foto: tw/calvinklein

Poznati modni kreator Kelvin Klajn našao se na meti kritika nakon što je obajvio reklamu o "novoj stvarnosti" u kojoj su između ostalog glavni akteri transrodni par, odnosno transrodni muškarac u dvetom mesecu trudnoće.

Sporne fotografije za reklamu donjeg veša, Kelvin Klajn je objavio na Instagramu, na Dan majki, a na njima su prikazane porodice u "sirovom i autentičnom obliku" - od majke koja doji bebu iz mešovitog braka do transrodnog para koji čeka prvo dete, a kojom je kako kaže, želeo da "ukaže na realnost novih porodica", prenose brojni mediji. Međutim, slike raznolikih novih porodica izazvale su nezadovoljstvo kritičara, među kojima su pojedini čak naveli da više ne žele da kupuju, niti da vide išta što nosi naziv Kelvin Klajn.

Kako prenose mediji, iako je trudnoća sve češća među transrodnim muškarcima, neki od 22 miliona pratilaca brenda donjeg veša na Instagramu potrudili su se da povrate transfobičnu retoriku u komentarima objave.

Na slikama, Roberto, transrodni muškarac, pokazuje svoj trudnički stomak dok pozira sa transrodnom suprugom Erikom. Kako je naveo ovaj par, ''možemo da imamo decu biološki ili iz srca...naše mesto je da volimo i da budemo voljeni''.

Komentari ispod objave na Instagramu kritički su nastrojeni prema odluci kompanije CK da u reklamu uključi sve vrste porodica, uključujući Roberta i Eriku. Reči poput ''blokirano'', "otkazano" i "nikad više ne kupujem“, preovladali su među komentarima tog modnog brenda na Instagramu.

Kako se navodi u sopštenju - U modnoj kući Kelvin Klajn tolerišemo sve osim netolerancije - svaki netolerantni komentar biće uklonjen, a svi nalozi koji imaju izlive mržnje mogu biti blokirani, naveo je Klajn i naglasio da se u kompaniji raduju nastavku pozitivnog i inkluzivnog dijaloga u partnerstvu sa zajednicom. 

Dodatak britanskog ''Indipendenta'',  Indi100, navodi da je Kelvin Klajn bio pod lupom jer nije dovoljno uključivao različite modele i priče u svoje kampanje.