Univerzitet Oksford proglasio je „riz“ (Rizz) za reč godine za koju je zaslužna popularnost termina koji Generacija Z koristi da opiše nečiju sposobnost da privuče, zavede i očara druge.
Termin riz je osvojio prvo mesto u užem izboru u kome su se našle reč „Svifti“ (izraz koji označava obožavaoca pevačice Tejlor Svift), „sitjuejšnšip“ (situationship) (koja označava neobaveznu romantičnu ili seksualnu vezu) i „prompt“ (instrukcije kojim se upravlja programima veštačke inteligencije).
„Riz je kolokvijalna imenica, definisana kao stil, šarm ili sposobnost privlačenja. Etimološki, veruje se da je termin kraći oblik reči harizma, preuzet iz srednjeg dela reči, što je neobičan obrazac za formiranje reči. Riz se takođe može koristiti kao glagol i ovakva proširenja na druge delove govora ukazuje da reč postaje sve istaknutija u jeziku“, navodi se na internet stranici Pres Univerziteta Oksford (Oxford University Press).
Pobedničku reč svake godine biraju stručnjaci sa Oksforda koji rade sa izdavačima Oksfordskog rečnika engleskog jezika. Reč godine se bira između četiri „finalista“ koje izabere javnost glasanjem.