Foto: tw/zele jovanovic

Pošta Srbije od sada sa korisnicima komunicira preko aplikacije

Vesti Autor: M.S. | 10:11 Subota, 06 04 2024 Foto: tw/zele jovanovic

Usled porasta broja prevara, JP Pošta Srbije odlučila je da više ne šalje SMS poruke i mejlove svojim korisnicima.

U buduće, korisnici usluga sve potrebne informacije, kao što su informacije o dolasku pošiljke, moći će da provere preko aplikacije. Putem ove aplikacije, korisnici će moći da pošiljku preusmere na paketomat, da je odlože, ili je prime kasnije.

Građanima će biti omogućeno da preko pošte saznaju ko je pošiljalac ukoliko dođe do prevare prilikom onlajn kupovine.

-Buduća aplikacija e-novčanik i ono što će vrlo brzo da zaživi jeste da će oni koji vrše prodaje putem oglasa morati da budu registrovani kod nas, čime ćemo sprečiti da korisnici dobiju nešto što nisu poručili, izjavio je direktor JP Pošte Srbije Zoran Đorđević.

Registracija na aplikaciji je potpuno besplatna, a u svakoj pošti u Srbiji moguće je dobiti instrukcije, ukoliko se korisnik sam ne snalazi.

Građani aplikaciji mogu pristupiti putem Google Store-u ili  Apple Store-u.